OBS! Gästlägenheten stängd pga vattenskada!!
Får du nattgäster? Problem med sängplatser?
Varför inte utnyttja möjligheten att härbergera dina gäster i föreningens trevliga gästlägenhet, belägen på Tre Källors Väg 21. Lägenheten är utrustad med sängplatser för fyra personer. Nödvändig köksutrustning och porslin finns självklart på plats, tillika dusch. (se bildspel nedan)
Däremot ingår inte täcke, kuddar, sänglinnen och handdukar.
Så här går det till att boka och betala:
Hyreskostnad:
300:- / dygn
Depositionsavgift: 1000:- (skall erläggas kontant!)
Depositionsavgiften återbetalas efter besiktning.
Bokning måste ske minst 5 arbetsdagar i förtid.
Hyreskostnaden betalas vdirekt vid bokning. Avbokning senare än 3 dagar debiteras fullt pris.
- Lägenheten skall lämnas senast kl. 12.00 avresedagen.
- Porslin o dyl. som skadats debiteras med min. 100:-
- Skador på inredning debiteras den boende i Tre Källor
(Depositionsavgiften återbetalas i detta fall inte.)
Depositionsavgift betalas vid utlämning av nycklar.
Max bokningstid / bokning 14 dagar, med reservation för korttidsuthyrning.
Regler:
- Lägenheten kan endast hyras av medlemmar i Tre Källor.
- Lägenheten besiktigas, före tillträde och avresedag.
- Eventuella skador skall meddelas i samband med återlämnande av nycklar.
- Lägenheten skall lämnas i välstädat skick.
- För gäst gäller Tre Källors stadgar, bl a tystnad från kl. 22.00.
- Ansvar för dessa regler vilar på medlemmen.
Bokning
Boka..... Klicka på bilden....
Inloggning i "Mitt HSB" med personlig kod eller
personnummer och bank-ID / mobilt bank-ID
En bekräftelse på bokningen kommer via mail, samt att du blir kontaktad av ansvarig uthyrare i god tid för
överlämnande av nycklar!!
Vill du komma i kontakt med bokningsansvarig kan du maila på gastlagenhet@trekallor.se
Ansvarig för uthyrningen är från och med 2019-07-01 Lotta Lundkvist, telefon 0706-184649
OBS! Skicka alltid SMS till bokningsansvarig när ni bokat!
OBS! Bokad tid som ej utnyttjas/avbokas kommer att debiteras! Avboka på gastlagenhet@trekallor.se
Inloggning bokningsansvarig!